Betaalmethoden
Jenson ATEX Depot maakt betalen voor uw bestelling eenvoudig met een keuze aan verschillende betaalmethoden.
Hieronder vindt u alle betaalmethoden die Jenson ATEX depot ondersteunt.
Betaling met creditcard of betaalkaart.
Betalen met credicard of betaalkaart is veilig en eenvoudig bij Jenson ATEX Depot. Wij accepteren Visa en Mastercard creditcard betalingen vanuit vrijwel alle landen. Tevens accepteren wij iDeal, Maestro, Bancontact / Mister cash, sofort banking en Giropay betalingen vanuit diverse EU landen.
Al uw creditcard gegevens worden veilig behandeld door onze betaalpartner Multisafepay. Jenson ATEX Depot bewaart geen gegevens van uw creditcard of betaalkaart.
Bij creditcard transacties zijn we genoodzaakt om 3% transactiekosten door te voeren.
Betalingen met een betaalkaart zoals iDeal, Bancontact en Maestro zijn gratis.
Opmerking: Jenson ATEX depot kan geen gegevens van uw creditcard of betaalkaart inzien, ook slaan wij geen gegevens op. Als er problemen opdoen m.b.t uw creditkaart of betaalkaart betaling neem dan contact op met Multisafepay of uw creditcardmaatschappij. Wij zijn niet verantwoordelijk voor problemen met uw creditcard of betaalkaart.
Vooruitbetalingen (bank transfer).
Vooruitbetalingen zijn ook mogelijk, indien betaling met creditcard of betaalkaart niet mogelijk is.
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u de betaalgegevens per email. De bestelde producten worden gereserveerd totdat uw betaling is ontvangen.
Betalen bij afhalen.
Indien u heeft gekozen om het product in één van onze winkels af te halen, kunt u uw betaling ter plekke voldoen. U kunt dan gebruik maken creditcard, PIN of contante betaling.
Kopen op rekening met Biller
Koop nu, betaal over 30 dagen met Biller
Biller - de B2B buy now, pay later betaalmethode. Wij bieden Biller aan bedrijven die snel en veilig op factuur willen bestellen. Als u Biller als betaalmethode kiest, ontvangt u een betalingsverzoek van Biller zodra de bestelling is verzonden. Het betalingsverzoek wordt via e-mail verstuurd met de nodige betalingsgegevens. Vanaf dat moment heeft u 30 dagen de tijd om Biller te betalen.
Om uw bestelling goed te keuren, voert Biller een beoordeling uit op uw bedrijfsgegevens. De algemene voorwaarden vindt u hier. Voor meer informatie over Biller in het algemeen, neem een kijkje op hun website.
Biller is beschikbaar voor zakelijke klanten in Nederland, België, Vereningd Koninkrijk en Denemarken.
Vaak gestelde vragen
Wat is Nu kopen, later betalen?
Buy Now Pay Later for Business is een betalingsoplossing aangeboden door Biller die de koper toelaat om eerst de producten te kopen en te ontvangen en daarna te betalen in de overeengekomen termijnen.
Wat is Biller?
Biller is de buy-now-pay-later oplossing voor online bedrijven en is ontworpen om zowel de zakelijke verkoper als de koper optimaal te bedienen. Met Biller kopen bedrijven nu en betalen later, met het gemak van consumentenbetaling. Als koper profiteert u van de innovatie en snelheid van een startup, gecombineerd met de betrouwbaarheid en ervaring van een marktleider.
Hoe betaal ik Biller?
Biller mailt het betalingsverzoek naar u, de koper, zodra de bestelling door de verkoper is verzonden. Het betalingsverzoek bevat de vervaldatum van uw factuur (afhankelijk van de gekozen voorwaarden) en de volgende bankgegevens:
Rekeninghouder: Biller
IBAN: NL15ABNA0104072172
Betalingskenmerk: vermeld in de e-mail met het betalingsverzoek
Wat is een koper?
Bij Biller gebruiken we de term Koper voor alle bedrijven die Biller gebruiken als betaalmethode om goederen, diensten of activa te kopen in een e-commerce kassa van een van onze Verkopers.
Waarom is mijn bestelling niet goedgekeurd?
Biller voert een fraude- en kredietcontrole uit op elke aankoop. Daarom, als de gevraagde bedrijfsinformatie onjuist is ingediend, is het waarschijnlijk dat we de koper-vertegenwoordiger van het bedrijf niet konden identificeren en de bestelpoging afwijzen. Dit laatste kan ook gelden voor bedrijven die de kredietlimiet overschrijden. Voor alle bestelpogingen raden wij aan uw volledige naam en zakelijk e-mailadres te gebruiken bij het plaatsen van de bestelling en bijnamen of afkortingen te vermijden.
Kan ik eerder betalen dan de vervaldatum?
Ja, het is mogelijk om eerder dan de vervaldatum van de factuur te betalen, zolang u de betalingsreferentie gebruikt die in het betalingsverzoek is vermeld.
Moet ik een account aanmaken om Biller te gebruiken?
Nee, bij Biller hoeft u geen account aan te maken voordat u de betaalmethode kunt gebruiken.
Wat is het maximale bedrag dat ik kan bestellen met Biller?
De maximale bestelwaarde is afhankelijk van verschillende factoren, daarom kan één bedrag niet voor alle kopers bevestigd worden. De volgende factoren kunnen de kredietlimiet bepalen:
De beoordeling van externe kredietrapporten
Uw aankoopgeschiedenis bij Biller
Uw openstaande facturen bij Biller
De bestelwaarde in uw winkelmandje in de webshop
Kan ik meerdere bestellingen plaatsen bij Biller?
Ja, dit is mogelijk, zolang de kredietlimiet niet wordt overschreden.
Kan ik biller gebruiken als ik een deadline voor een factuur mis?
Nee, dit is niet mogelijk, omdat Biller kopers niet aanmoedigt om meer te kopen wanneer de schuld nog niet vereffend is.
Wat gebeurt er als ik Biller niet op tijd betaal?
Afhankelijk van de gekozen betalingstermijn (30, 60 of 90 dagen) stuurt Biller u een herinnering om ervoor te zorgen dat u het betalingsverzoek niet mist. Wij raden u aan de betaling te verwerken voordat de vervaldatum is verstreken, om te voorkomen dat u aanmaningskosten ontvangt. Indien er meerdere aanmaningskosten worden toegepast, komen daar eventuele incassokosten volgens de betalingsvoorwaarden bij en het risico dat wij incassobureaus moeten inschakelen.
Inkooporder (Purchase order)
Kopen met een inkooporder is ook mogelijk voor geselecteerde klanten, voor meer informatie over kopen op rekening met een inkooporder, gebruik het contact formulier.